NB ! , husk at det er tillatt å endre på vikingtallene også ETTER at du har laget rekker !!
MAX MULIG REKKEANTALL = 0
KOMME I GANG
MAX MULIG REKKEANTALL = 0
VELG 1 KENO NIVÅ :
Auto-kopier
MAX MULIG REKKEANTALL = 0
VELG MINST 2 STJERNETALL :
2
VELG: SPILLEDAG:
EURO Tirsdag
EURO Fredag
Auto-kopier
NB ! , husk at det er tillatt å endre på stjernetallene også ETTER at du har laget rekker !!
Scramble stjernetall
MAX MULIG REKKEANTALL = 0
Velg:
Velg:
Velg:
Velg:
Velg:
Min Max
M/M På Rad
EFF1
1
7
0
10
EFF2
1
7
0
10
Oddetall
1
7
Partall
1
7
Pårad
1
7
1
9
Pårad_2
1
7
1
9
Tverrsum
1
7
Kupong type
Enkelrekker
8 Rekkers
8 Rekkers
8 Rekkers
8 Rekkers
8 Rekkers
Krymp helt til jeg avbryter...
Kjør AUTOMATSK premietelling hver gang jeg lager rekker
For lite tall i stammen, klikk inn flere tall !!!
Turbotipp
Fantastisk spennende og lærerik test for å sette deg på "sporet"
Mens du venter på Lotto-Millionen
kan du korte ned ventetiden med disse.
1
GENERERINGS-RAPPORT
REKKEANTALL NÅ = 114 REKKER
31.824 rekker krympet til 114 rekker
Du er garantert minst 5 rette
( hvis alle forutsetninger går inn )
( hvis alle forutsetninger går inn )
* PREMIETELLING *
Klikk på "Automatisk" ( like ovenfor her ) , ELLER klikk
inn en hvilken som helst tallrekke som du vil teste.
Vis skygge bak vinnertall....
VELG: 0 - 2 (vinner) STJERNETALL :
HJELP
VELG: 0 - 1 (vinner) VIKINGTALL :
HJELP
Alle tallene er trukket !!
TREKNINGER & PREMIETELLING
-
-
0
Premie
Ant. prem.
Prognoser
Error klamandus
6
Har vært med flest ganger
19
Har ikke vært med på 12 uker
Husk at du kan klikke på
disse 2 tallene
AAADDDBBB
UTBETALING:
6
Har vært med flest ganger
19
Har ikke vært med på 12 uker
AAADDDBBB
KENO
Premie gruppe:
Odds:
x
Rekker inne!
x
Rekke pris
=
Premie
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
type
odds
x
rekkeantall
x
5
=
Utbetaling =
USB
6
Har vært med flest ganger
19
Har ikke vært med på 12 dager
D E M O N S T R A S J O N
Her får du demonstrert bruken av funksjonene :
"Garantert minimum 4 - 5 - 6 - 7 rette"
Når du klikker på knappen "Fyll inn tall" så hentes de 7 vinnertallene
for å innfri kravet for Garantien, pluss x-antall tilfeldige tall for
å innfri det antall tall du ber om.
Feil !!
Du glemte å kjøre Trinn 1 (fyll inn tall)
Gjør det nå !
Trinn 1: Klikk på fyll inn tall (kjør gjerne trinn 1 flere ganger)
Trinn 2: Velg , Garantert min 4-5-6 eller 7 rette ( 8 cm ovenfor her ).
Resultatet etter trinn 1 og 2 vises i premietellingen ( 20 cm til høyre ).
Krymp helt til jeg avbryter...
Prøv både med og uten HAKE på...
Velg:
Velg:
og
21
Tall, inklusiv:
2
Sikre
Prøv med og uten hake:
Krymp helt til jeg avbryter...
Hensikten med "krymp helt til jeg avbryter" er at programmet søker
etter en rekkekombinasjon som gir samme Garanti, men på et mindre
rekkeantall. Når det er sagt,det er ikke alltid det lønner seg å skjære helt
inn til beintet, det vil du oppdage når du ser på premietellingen.
PÅ RAD - TESTER
Finn de beste og værste på rad i:
LOTTO - TALL PÅ RAD
VIS DE BESTE OG DE VÆRSTE MED:
Bare et lite tips !
Når du har prøvd en av de 9 valgene ovenfor, kan du
starte "Multi-Testeren" for mer detaljert informasjon
om pårad tallene.
0000
SIKRESTE TALL - TESTER
Finn de sikreste tallene:
LOTTO - SIKRESTE TALL
Info!
Husk du kan veksle mellom Lotto,Viking, Euro,Keno, etc. uten å starte denne på nytt !!!
Antall trekninger som skal gjennomsøkes:
VELG ::
UKER BAKOVER
10
20
30
40
50
100
200
500
1000
alle
Bare et lite tips !
For å finne ut mer om hvor og når disse tallene har
vært, kan du starte Multi-Tester for å sjekke.
MULTI - TESTER
Klikk inn ett eller flere tall og velg en av de
3 visnings alternativene du ser nederst.
Vi anbefaler at du prøver først med bare ETT TALL !!
Klikk inn vinnertall
0000
VIKING TALL - MIXER
VIKTIG !
Bruk (EFF1), gule tall, for å definere
området for hvor de blå (MATEMASKE), tallen skal
kunne bevege seg på.
Sikre
Matematisk
<
5
>
<
3
>
TURBO TALL - MIXER
INFO for de som aldri får nok !
Du kan bruke (EFF1), gule tall, for å BLOKKERE
for de blå (MATEMASKE), og de røde (SIKRE), tallene.
Dette er nok mest for spesielt interesserte, men du KAN !
Innsats totalt::::::::::::
0,00
Utbetalt totalt::::::::::
0,00
Over/underskudd Tot:
0,00
Bestem hva mixern skal gjøre etter at tallene er mixet.
Eksakt rekkeantall :
Alltid minst 7 rette
Alltid minst 6 rette
Alltid minst 5 rette
Alltid minst 4 rette
Ikke gjør noe!
Velg:
Sikre:
2
Start
Bare
Sikre
Velg:
Matemat:
17
Start
Bare
Matemat.
Mix og Trix
Start
Begge
Bruk også blå og røde ringer i lotto,viking,euro
Feil !!!
Du bruker for mange tall tilsammen
i tallmixeren, fix det
TURBO TALL - MIXER
Velg:
Sikre:
2
Start
Bare
Sikre
Velg:
Matemat:
17
Start
Bare
Matemat.
Mix og Trix
Start
Begge
Feil !!!
Du bruker for mange tall tilsammen
i tallmixeren, fix det
Feil !
Du bruker for mange tall tilsammen
i tallmixeren, fix det
Rekkeantall = 566
Vent ... krymping pågår ....
Krymper 497.023 rekker ....
/////////
%
Beste resultat til nå = 000
Runder kjørt til nå :
3.000
Reultat denne runde :
211
Beste resultat til nå :
999
Beste runde =
211
Krymper'n kjører nå helt til du avbryter !
PS. Det lønner seg å vente litt på den !
Forbereder
krymping
xx
Forbereder
krymping
63 %
REKKELAGER
Hold for redigering.
ikke lukk rekkelager
Premietellingen
ble avbrutt !
2550 rekker
Har du ønsker ang. statistikk etc. ? Ring TurboTipp, Tlf 90509801
PREMIETELLING
KLAR FOR Å JUSTERE REKKEANTALL
Gammelt rekkeantall:
650
Klikk inn Nytt rekkeantall:
Kremmt, host ! Operasjonen tok litt lengre tid enn normalt !
Nå kan du fortsette....
Kremmt, host ! Operasjonen tok litt lengre tid enn normalt !
Nå kan du fortsette....
Kremmt, host ! Operasjonen tok litt lengre tid enn normalt !
Nå kan du fortsette....
Kremmt, host ! Operasjonen tok litt lengre tid enn normalt !
Nå kan du fortsette....
Kremmt, host ! Operasjonen tok litt lengre tid enn normalt !
Nå kan du fortsette....
GARANTITABELL
Glelder for 40 lottorekker
DISSE PREMIESJANSER GJELDER KUN HVIS:
Alle dine forutsetninger slår til !!
Med forutsetninger menes at de 7 vinnertallene
må være innenfor de tallene som du har markert
i stammen, samt at sikre og eventuelle min/max
begrensninger også må stemme
HJELP OM STJERNETALL
Et forsøk på bruksanvisining:
I dette eksemplet har vi brukt 4 stjernetall !!?
Alle EuroJackpot-rekker får tildelt 2 stjerne tall.
For å forstå bedre, velg: "Vis" > Visrekker
I dette tilfellet mixer programmet disse 4 tallene
slik at hvert tallene har vært representert
100% like mange ganger..for hver 6 rekke .
Hadde du brukt 5 stjernetall ville 100% like
mange ganger inntreffe for hver 10 rekke.
Etter mye testing er vi kommet fram til at
det er ganske smart å bruke 4-5 stjernetall.
Og det beste av alt
Innleveringsprisen alltid blir den samme om du
bruker 2-3 eller 12 stjernetall :)
HEI !
DU GLEMTE Å VELGE MINST 2 STJRNETALL !!
<<<<<<< ----------------- SE HER ------<
HEI !
DU GLEMTE Å VELGE MINST 1 VIKINGTALL !!
<<<<<<< ------- SE HER ------<
VISER VINNERKUPONGER
7+0 6+1 6+0 5+0 4+0
6+1 6+0 5+1 5+0 4+0 3+0
vinnerfriutfoldelse
HISTORIKK
7+0 6+1 6+0 5+0 4+0
6+1 6+0 5+1 5+0 4+0 3+0
6+1 6+0 5+1 5+0 4+0 3+0
HJELP OM VIKINGTALL
Den beste måten for å forstå denne saken er:
-- Klikk inn feks. 48 tall i VIKING-STAMMEN.
-- Klikk inn 3-4-5 vikingtall ( se bildet )
-- Velg bruk 1 vikingtall pr rekke. ( se bildet )
-- Velg rekkeantall ... og lag 100 rekker.
Observer rekkeantall og innleveringspris.
oppe i programmet .....
Prøv nå å:
Endre bruk 1 vikingtall pr rekke til 2 vikingtall
pr. rekke, observer rekkeantall og rekkepris
oppe i programmet .....
Merk deg at du kan endre på antall vikingtall og
bruk antall vikingtall pr rekke, UTEN å måtte lage
rekkene på nytt.
Hei !
Du kan ikke endre på Min / Max EFF1 nå, da
du ikke har markert noen EFF1 - tall i Lotto-Stammen
EFF1 = Effekt 1 = ( gule tall )
Effekt-tall kan/skal brukes i kombinasjon med matematiske tall, og får
den effekten som du selv bestemmer, d,v,s at du angir min og max antall av disse tallene
som skal skal være med på rekkene.
Ett eksempel:
Du velger tall 14,16,19,22,33 som gule tall (EFF1) og velger MIN 2 - MAX 4, da vil alltid
minst 2 og max 4 av disse tallene komme på hver eneste rekke.
Et lite tips :
Bruk gjerne bursdagsdatoen til familiemedlemmer, og det gøye er at når du begrenser på MIN/MAX så
kan du vinne topp-premien selv om ikke alle bursdagstallene går inn :):):)
MERK:
Det går helt fint å lage rekker uten å bruke
verken EFF1 eller EFF2
EFF2 = Effekt 2 = ( lyseblåe tall )
Ta først en titt på hvordan EFF1 fungerer, EFF2 fungerer på akkurat
samme måte. Du kan bruke begge disse samtidig men da må tunga holdes rett
i munnen og passe på at MIN på disse tilsammen ikke blir større en det antall tall
som finnes i rekken på den spilltype du står på når du lager rekker.
MERK:
Vi har en annen/eldre versjon av disse programmene som bare kan kjøres på en vanlig PC
hvor EFF1 og EFF2 fungerer litt annerledes, uansett så vil disse NETTVERSJONENE i de fleste
tilfellene gi andre rekker selv om rekkeantallene blir det samme på begge versjonene.
ODDETALL !
Du MÅ ikke..men her KAN du bestemme hvor mange
oddetall det skal kunne være med i hver enkelt rekke
Oddetall er tall som 1,3,5,7,9,13 osv....
På godt norsk betyr det tall som IKKE kan deles på 2
PARTALL !
Du MÅ ikke..men her KAN du bestemme hvor mange
partall det skal kunne være med i hver enkelt rekke
Partall er tall som 2,4,6,8,10,12 osv....
På godt norsk betyr det tall som KAN deles på 2
PÅ RAD = (tall etter hverandre) !
Du MÅ ikke..men her KAN du bestemme hvor mange
tall som kan/skal komme etter hverandre
Feks. denne rekken: 9-11-12-13-20-22-31, denne
rekken har 3 tall på rad (etter hverandre) ,
Nemlig tallene 11 , 12 og 13
PS. Spesielt på vanlig Lotto så er det nesten
alltid minst 2 tall på rad :):)
HVA ER TVERRSUM !
Tverrsum er det du får når du legger sammen
alle vinnertallene (bare hovedtallene)
Feks. denne vinnerrekka: 2-5-12-13-19-27-28
Tverrsum = 2+5+12+13+19+27+28 = 106
KOMME I GANG !
Ikke vis denne flere ganger.
P.S: . . . Dette vinduet finner du også under " HJELP " .
Hva går denne testen ut på ?
2
Test 10 rekker
Test 20 rekker
Test 50 rekker
Test 100 rekker
Test 500 rekker
Test 2000 rekker
20
KLAR FOR Å LAGE REKKER
Velg rekkeantall:
Random function
HJELP OM
Random function
Hvis "haken" er på så lages det forskjellige
rekker for hver ny generering, dermed vil heller
ingen andre få de samme rekkene som du.
Random functionen gjelder bare her
hvor du selv velger et rekkeantall.
For å komme i gang så kjøres det en test på 20 rekker
*
Disse testene vil vise hva du kan forvente å vinne
hvis du bruker 2 sikre tall.
Å klare å plukke ut 2 sikre tall er selvfølgelig veldig
vanskelig men HVIS du klarer det så er det duket for
gode premieutbetalinger. Det er ikke å ta hart i hvis vi
sier at du vil gå med overskudd i 99% +/- av gangene.
For at du ikke skal kunne klare å forkludre denne
testen med 2 sikre, så vil programmet selv hente 2 tilfeldige
tall ut fra vinner-rekka i trekningen som til enhver tid
og for et hvert spilltype,alltid står til høyre i bildet.
OBS !! , hvis du kjører samme testen i Vikinglotto - EuroJackpot - Keno
så må du klikke på "Vis knappen" da det er flere ting du må vite.
DENNE GARANTIEN GJELDER KUN HVIS:
Alle dine forutsetninger slår til !!
Med forutsetninger menes at de 6 vinnertallene
må være innenfor de tallene som du har markert
i stammen, samt at sikre og eventuelle min/ max
begrensninger også må stemme.
Har du spørsmål ? Ring oss, telefon 905 09801
VINNER-KUPONGENE FOR VIKINGLOTTO
Runder
Innsats
Tilbake
Tilbake i %
0
0
0
0
SPLEISEVOGN
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
ANDRE INNSTILLINGER
Skriv inn koden du fikk:
HISTORIKKSJEKK LOTTO
20%
Alle sjekkinger her omfatter bare hovedtallene.
Du kan veksle direkte mellom Lotto /Viking/EuroJackpot, uten å lukke dette vinduet
Har det noen gang skjedd at samme vinnerrekke er trukket ut flere ganger ????
Nei, det har aldri skjedd !
Har det noen gang skjedd at 2 vinnerrekker har minst 6 like tall ????
Nei, det har aldri skjedd !
SUPER - HISTORIKK - VISER
HAPPY NEW YEAR
HAPPY NEW YEAR
*** DELING AV REKKER ***
SØNDAG , FULLTID, 5000 REKKER
oooOOooo
*** DELING AV ODDS-REKKER ***
Metode 1:
Kopier denne linken, og send den på e-post eller
sms til til de som du vil dele disse rekkene med, eller
lim den inn på din hjemmeside.
Metode 1 er foreløpig utkoblet på oddsen.
Bruk metode 2 inntil videre.
Metode 2:
Ring en venn å be han starte TurboTippen.
Gi han denne koden å be han klikke oppe på knappen
"Motta" og skrive den inn dær.